Продавець DREVO розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1108 відгуків

Замовлення та повідомлення залишені у вихідні, будуть оброблені в понеділок з 9:00 Часті запитання: 1) Коли я отримаю замовлення - обробка замовлень від 2 до 4 робочих днів, з моменту надходження (без врахування вихідних) 2) До мене не телефонують - якщо всі позиції є в наявності Вам приходить звичайне смс повідомлення 3) Чи потрібно повідомляти про оплату - так, потрібно зателефонувати на номери вказані на сайті або відправити підтвердження на Viber - Telegram по номеру 0975593878 4) Наш графік роботи ПН-ПТ 9:00-17:00 СБ 9:00-15:00 5) Чи актуальні ціни - на сайті тільки актуальні ціни та наявність. 6) Як оформити замовлення - для оформлення можете зателефонувати по вказаним номерам на сайті, з обраними Вами позиціями, або напишіть на вайбер чи телеграм. 7) Як отримати ТТН - коли замовлення буде спаковано, Вам надійде смс з номером ТТН

+380 (97) 559-38-78
+380 (93) 377-96-94
Львів, Україна
Кошик
ВАШ ПЕРСОНАЛЬНИЙ ПОМІЧНИК ОЗЕЛЕНЕННЯ

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • СамовивізАдреса: м. Львів, вул. Богданівська, 44 (в коментарі до замовлення вкажіть коли Вас очікувати)

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата при отриманні (При замовленні від 3000 грн потрібна мінімальна передоплата 10%)
  • Розрахунковий рахунок (ФОП Адаменко Тетяна Миколаївна IBAN: UA773052990000026005020803984)Отримувач: ФОП Адаменко Тетяна Миколаївна IBAN: UA773052990000026005020803984 ІПН/ЄДРПОУ: 3431410460 Призначення: оплата за саджанці Після оплати обов'язково повідомьте нас, надішліть фото квитанції або скріншот.
  • Післяплата

Як зробити замовлення?

Замовлення оформити можна наступним зручним для Вас способом:

  1. Оформити замовлення на сайті. Після того, як Ви оформили замовлення, чекайте зв'язку від менеджера магазину. Замовлення буде оброблено в робочий час і в порядку черги, не переживайте, нікуди він не загубиться і ми його опрацюємо максимально оперативно!
  2. Відправити замовлення та дані для відправки через Вайбер на наш робочий номер телефону +380975593878. Ми його обов'язково опрацюємо максимально оперативно в робочий час!
  3. Просто зателефонувати нам в магазин за телефоном +380975593878 і менеджер оформить замовлення в телефонному режимі.

Як оплатити замовлення?

  1. Післяплата (оплата при отриманні). Врахуйте, що накладений у перевізників - це додаткова послуга оплачується окремо до самої ціною за доставку у відділенні.
  2. Передплата на наші платіжні реквізити, менеджер надішле Вам по СМС, в Вайбер. В такому разі на пошті Ви сплачуєте тільки за саму доставку. Після оплати обов'язково відпишіться нам, щоб ми відразу перевірили оплату і оперативно підготували посилку для відправки.

Зверніть увагу, в окремих випадках замовлення можуть виїжджати з невеликою затримкою через високу завантаженість по відправленнях. Не хвилюйтесь, ми робимо все можливе, щоб Ви отримали замовлення максимально швидко!

Замовлення, виготовлені у вихідні, будуть оброблені з понеділка. Перевізники можуть доставити Вашу посилку і у вихідні дні, але можуть виникнути затримки у свята. У деяких віддалених областях може знадобитися більше часу для доставки.

Як я можу відстежити своє замовлення? Коли моя посилка прибуде?
Після відправлення замовлення ми надішлемо Вам трек-номер для відслідковування посилки на сайті перевізника.

Зазвичай транспортні компанії повідомляють Вас про те, що посилка прибула. Однак ми рекомендуємо самостійно простежувати посилки трек-номерами, які ми заздалегідь відправляємо Вам. Тому що перевізники іноді не повідомляють, на жаль.

ВАЖЛИВО

  1. Якщо замовили доставку Новою поштою, у Вас є 5 робочих днів на те, щоб забрати посилку з відділення. Якщо протягом цього періоду посылка не забрана, вона автоматично повертається назад до нас.
  2. Якщо Ви замовили посилку післяплатою і не прийшли за нею, Ви повинні розуміти, що ми будемо зобов'язані оплатити нові пошти витрати за дорогу посилки туди і назад зі своєї кишені. У такому разі Ви потрапляєте до чорного списку нашого магазину. Тільки після відшкодування наших витрат Ви знову зможете робити замовлення, проте вони виїжджатимуть Вам виключно після передоплати.
  3. У випадку, якщо розумієте, що з особистих причин у Вас немає можливості забрати замовлення протягом 5 днів, будь ласка, повідомте нам заздалегідь, ми продовжимо зберігання посилки на пошті додатково до 3-х днів.
  • При замовленні понад 3000 грн. потрібна мінімальна передоплата 10% від суми замовлення.
  • У разі замовлення в яких йдуть великогабаритні товари також потрібна передплата 10%.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner