Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Адреса: м. Львів, вул. Богданівська, 44 (в коментарі до замовлення вкажіть коли Вас очікувати)
Способи оплати
- Отримувач: ФОП Адаменко Анастасія Володимирівна IBAN: UA023220010000026009340149650 ІПН/ЄДРПОУ: 3500805602 Призначення: оплата за саджанці Після оплати обов'язково повідомьте нас, надішліть фото квитанції або скріншот.
Як зробити замовлення?
Замовлення оформити можна наступним зручним для Вас способом:
- Оформити замовлення на сайті. Після того, як Ви оформили замовлення, чекайте зв'язку від менеджера магазину. Замовлення буде оброблено в робочий час і в порядку черги, не переживайте, нікуди він не загубиться і ми його опрацюємо максимально оперативно!
- Відправити замовлення та дані для відправки через Вайбер на наш робочий номер телефону +380975593878. Ми його обов'язково опрацюємо максимально оперативно в робочий час!
- Просто зателефонувати нам в магазин за телефоном +380975593878 і менеджер оформить замовлення в телефонному режимі.
Як оплатити замовлення?
- Післяплата (оплата при отриманні). Врахуйте, що накладений у перевізників - це додаткова послуга оплачується окремо до самої ціною за доставку у відділенні.
- Передплата на наші платіжні реквізити, менеджер надішле Вам по СМС, в Вайбер. В такому разі на пошті Ви сплачуєте тільки за саму доставку. Після оплати обов'язково відпишіться нам, щоб ми відразу перевірили оплату і оперативно підготували посилку для відправки.
Зверніть увагу, в окремих випадках замовлення можуть виїжджати з невеликою затримкою через високу завантаженість по відправленнях. Не хвилюйтесь, ми робимо все можливе, щоб Ви отримали замовлення максимально швидко!
Замовлення, виготовлені у вихідні, будуть оброблені з понеділка. Перевізники можуть доставити Вашу посилку і у вихідні дні, але можуть виникнути затримки у свята. У деяких віддалених областях може знадобитися більше часу для доставки.
Як я можу відстежити своє замовлення? Коли моя посилка прибуде?
Після відправлення замовлення ми надішлемо Вам трек-номер для відслідковування посилки на сайті перевізника.
Зазвичай транспортні компанії повідомляють Вас про те, що посилка прибула. Однак ми рекомендуємо самостійно простежувати посилки трек-номерами, які ми заздалегідь відправляємо Вам. Тому що перевізники іноді не повідомляють, на жаль.
ВАЖЛИВО
- Якщо замовили доставку Новою поштою, у Вас є 5 робочих днів на те, щоб забрати посилку з відділення. Якщо протягом цього періоду посылка не забрана, вона автоматично повертається назад до нас.
- Якщо Ви замовили посилку післяплатою і не прийшли за нею, Ви повинні розуміти, що ми будемо зобов'язані оплатити нові пошти витрати за дорогу посилки туди і назад зі своєї кишені. У такому разі Ви потрапляєте до чорного списку нашого магазину. Тільки після відшкодування наших витрат Ви знову зможете робити замовлення, проте вони виїжджатимуть Вам виключно після передоплати.
- У випадку, якщо розумієте, що з особистих причин у Вас немає можливості забрати замовлення протягом 5 днів, будь ласка, повідомте нам заздалегідь, ми продовжимо зберігання посилки на пошті додатково до 3-х днів.
- При замовленні понад 3000 грн. потрібна мінімальна передоплата 10% від суми замовлення.
- У разі замовлення в яких йдуть великогабаритні товари також потрібна передплата 10%.