Продавець DREVO розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1358 відгуків
+380 (97) 559-38-78
+380 (93) 377-96-94
вул. Богданівська, 44, Львів, Україна
Кошик
ВАШ ПЕРСОНАЛЬНИЙ ПОМІЧНИК ОЗЕЛЕНЕННЯ

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Політика повернення товару є невід'ємною частиною Публічної оферти. 1. Категорії товарів, що підлягають поверненню. Компанія приймає повернення всіх товарів, гарантуючи, що відправлений посадковий матеріал буде здоровим і готовим до висадки. Якщо посадковий матеріал виявиться неякісним (сухим, пошкодженим), він підлягає поверненню. 2. Терміни та умови повернення товарів належної якості. Звернення щодо повернення приймаються протягом 30 днів з моменту отримання замовлення. Якщо звернення надійшло пізніше, воно розглядається суб’єктивно, з можливістю запиту додаткової інформації. Якщо виникли проблеми після закінчення 30-денного терміну, компанія також готова розглянути претензії. Для подання претензії необхідно надіслати запит на email drevo.com.ua@gmail.com або через Viber/Telegram +380(97)559-38-78, вказавши суть проблеми, прикріпивши фото товару та номер замовлення. 3. Терміни та умови повернення товарів неналежної якості. Повернення товарів неналежної якості можливе за умови дотримання таких умов: - Звернення подано протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. - Посилка була отримана не пізніше 3 днів після прибуття. - Рослини не прижилися навіть після виконання рекомендацій. Претензії приймаються на email drevo.com.ua@gmail.com або через Viber/Telegram +380(97)559-38-78. Необхідно вказати суть проблеми, прикріпити фото та номер замовлення. 4. Фізичне розташування для повернення. Повернення можливе за адресою: м. Львів, вул. Богданівська, 44 або у відділенні Нової Пошти №2 за адресою: м. Львів, вул. Пластова, 7. 5. Терміни та умови повернення коштів. Повернення коштів здійснюється на картковий рахунок покупця або номер мобільного телефону. Заміна товару може бути проведена протягом 14 днів з моменту погодження умов. Транспортні витрати на відправку нових рослин покриває компанія.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner