Продавець DREVO розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
983 відгуків
+380 (97) 231-17-18
+380 (93) 377-96-94
вул. Богданівська, 44, Львів, Україна
Кошик
ВАШ ПЕРСОНАЛЬНИЙ ПОМІЧНИК ОЗЕЛЕНЕННЯ

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ця політика якості є частиною Публічної оферти, що не відокремлюється. 1.Підприємство гарантує максимально високу якість наданих товарів, послуг та обслуговування 2. Політика якості за складовими замовлення: 2.1. Компанія гарантує, що посадковий матеріал, що відправляється, доставляється клієнту, буде отриманий здоровим і готовим до висадки. 2.2. Компанія гарантує високу приживлюваність за умови належного догляду, що відповідає нормам агротехніки та забезпечення потреби конкретного виду рослини. 2.3. Компанія не несе відповідальності за приживання посадкового матеріалу у разі недотримання норм агротехніки. 2.4. Будь-які розміри на сайті вказані орієнтовно. Допускається похибка +/- 10-30%. 2.5. Відсутність звернень протягом 30 днів з моменту отримання замовлення є фактом, що підтверджує отримання спочатку якісного посадкового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше за встановлений термін, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія у такому разі має право запросити додаткову інформацію. 2.6. Ми даємо гарантію на всі товари протягом 30 днів після покупки (згідно із законодавством України). Але якщо у Вас виникли складні обставини із товарами із замовлення вже після цього терміну – будь ласка, звертайтесь до нас і ми спробуємо вирішити питання на Вашу користь. 2.7. Деякі з умов, які можуть спричинити компенсацію: • Якість придбаного садивного матеріалу саджанці незадовільна (суха, надламана, з наявністю видимих ​​пошкоджень). • Звернення було складено протягом 3 днів з дня отримання замовлення. • Посилка була отримана у відділенні транспортної компанії не пізніше, ніж через 3 дні після прибуття. • Приживання саджанців було під питанням, і після виконання рекомендацій нашого фахівця, протягом місяця рослини не прижилися; 2.8. Рішення щодо гарантійного випадку: відмова, часткова компенсація або повна компенсація, приймається агрономом індивідуально після огляду саджанця. 2.9. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості. 3.0. Завдаток – це грошова сума або рухоме майно, яку сплачує покупець (споживач) продавцю (кредиторові) в рахунок належних платежів, що мають бути сплачені ним за договором, з метою підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. Якщо сторона, яка дала завдаток, відмовляється від виконання договору, завдаток залишається в іншої сторони.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner